Hej w sieci
Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która związana jest właśnie z działalnością gospodarczą ma sens
Kampania przeciw hejtowi uruchomiona przez GoWork
GoWork jest to strona internetowa, której popularność wyniknęła z faktu, iż na w tym serwisie internetowym możliwe jest tworzenie profilu firmy w ramach, którego można zamieszczać wpisy na temat pracodawcy czy też warunków pracy panujących w danym przedsiębiorstwie. Niemniej jednak z czasem GoWork stał się popularnym serwisem do hejtowania, na którym anonimowo były zamieszczane opinie, często mijające się z prawdą, które następnie gowork masowo usuwał. W związku z takim obrotem sprawy GoWork wprowadził w życie kampanię przeciw hejtowi, deklarując, iż zaostrza zasady dotyczące możliwości wypowiadania się na forum opinii o pracodawcach. Czy takowa kampania zadziała? Sprawdzimy niebawem!