Kampania przeciw hejtowi serwisu Gowork
Czym jest kampania przeciw hejtowi popularnego serwisu Gowork? Tego dowiesz się czytając nasz artykuł. Jeśli taka tematyka Cie interesuje zachęcamy do lektury.
2019-12-06, 15:43

Hej w sieci

Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która związana jest właśnie z działalnością gospodarczą ma sens

Kampania przeciw hejtowi uruchomiona przez GoWork

GoWork jest to strona internetowa, której popularność wyniknęła z faktu, iż na w tym serwisie internetowym możliwe jest tworzenie profilu firmy w ramach, którego można zamieszczać wpisy na temat pracodawcy czy też warunków pracy panujących w danym przedsiębiorstwie. Niemniej jednak z czasem GoWork stał się popularnym serwisem do hejtowania, na którym anonimowo były zamieszczane opinie, często mijające się z prawdą, które następnie gowork masowo usuwał.  W związku z takim obrotem sprawy GoWork wprowadził w życie kampanię przeciw hejtowi, deklarując, iż zaostrza zasady dotyczące możliwości wypowiadania się na forum opinii o pracodawcach. Czy takowa kampania zadziała? Sprawdzimy niebawem!

KONTAKT / AUTOR
czysciemy internet
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.